Zoeken
Sluit dit zoekvak.

Jeugd

Jeugd

Jeugd

Jeugd

Volgende generatie vol van Jezus

Jongeren krijgen bij ons alle ruimte om Jezus te leren kennen. Speciaal voor jou is er een actief programma met jeugd- en tieneravonden, sport, spel en inspirerende weekenden.

Community

Wil jij weten wie God is en hoe Hij betrokken wil zijn in jouw leven? Met leeftijdsgenoten ga je op zoek naar God/Jezus, ontdek je wie de Heilige Geest is en welke plek Hij in jouw leven wil hebben. We willen je aanmoedigen, inspireren en helpen bij de ontdekkingstocht naar jouw eigen identiteit. We willen je helpen een sterke geloofsheld te worden in Gods koninkrijk. Juist in deze levensfase is het soms zo moeilijk om tegen de stroom in te zwemmen. Maar hoe gaaf is het als je Gods weg bewandelt en juist daarmee een inspiratie bent voor jouw leeftijdsgenoten. Dit is wat wij jou willen meegeven. We staan er elke keer weer versteld van hoeveel leuke ideeën er komen vanuit onze jeugdgroepen en die stimuleren we! Doe ook een keer mee en meld je aan! 

Jeugdweekend

Na de zomervakantie starten we met een tof jeugdweekend. Samen met jongeren uit andere kerken in de buurt trekken we een weekend op waarin we elkaar ontmoeten, muziek maken, God aanbidden, bemoedigd worden en veel plezier maken.

Voor alle leeftijden

Tieners (12-14 jaar)

Zit jij in de brugklas of tweede klas en zoek je een gezellige tienergroep in de omgeving van Alkmaar? Vanuit Citylight Alkmaar organiseren wij iedere twee weken op vrijdagavond (van 19:30-21:30 uur) een tieneravond in Heiloo! Tijdens deze avonden praten we over geloof en bidden we met elkaar. Daarnaast is er veel gezelligheid en spelen we spelletjes. We zien er naar uit om je te ontmoeten!

Jeugd (15 - 17 jaar)

Een keer in de twee weken komen wij op vrijdagavond samen voor een te gekke avond in ons eigen jeugdhonk in Citylight Alkmaar. De tijden zijn van 20:00-22:00. Op deze avonden kun je andere jongeren leren kennen, met elkaar bidden en ontdekken wie Jezus is. Daarnaast gaan we zo nu en dan met elkaar naar een christelijk evenement zoals de EO-jongerendag of opwekking.

Jongvolwassenen (18 - 20 jaar)

Een keer in de twee weken komen wij bij elkaar op woensdagavond van 20:00-22:00. We zijn een kring waarin we elkaar helpen bij het zoeken naar verdieping in het geloof. Daarnaast vinden we verbinding door het geloof in Jezus. De setting is warm en gezellig, doordat we in een huiskamer bij elkaar komen. Jij bent meer dan welkom!

Switch (18+)

Elke 1e vrijdag van de maand (m.u.v. de vakanties) organiseren we een interkerkelijke avond voor jongeren vanaf 18 jaar. Tijdens deze avond is er veel tijd om elkaar te ontmoeten en met elkaar in gesprek te gaan! Daarnaast wordt er een kort woord gedeeld en spreken we verder in groepjes over het thema aan de hand van een aantal vragen. Het motto van de avonden is: kort, krachtig en kernachtig. Het is een uitstekend moment om je vrienden kennis te laten maken met het geloof.

CBSI bijbelstudiegroep (21 - 30 jaar)

Houd jij ervan om de Bijbel in te duiken en te ontdekken wat God tot jou wil spreken door zijn woord? Dan is deze groep voor jou. Eén keer in de maand komen wij bij elkaar op zondagavond. De avond is van 19:15-21:30 en er is huiswerk. We beginnen met koffie en thee en doen daarna vaak een spel met elkaar. Vervolgens gaan we uiteen in kleinere groepen en behandelen we de vragen aan de hand van het Bijbelstudiemateriaal van CBSI Nederland. Daarna bespreken we hoe we dit bijbelgedeelte kunnen toepassen in ons leven.

All-in NH

Er helemaal voor gaan
Het verlangen van All-in Noord-Holland is om de jeugd van de kerken in Noord-Holland met elkaar te verbinden. Het doel is om de jeugd in contact te brengen met elkaar, maar bovenal om het geloof in Jezus Christus te delen en elkaar daarin te inspireren, op te bouwen en te bemoedigen.

Verbinden doen we door:

  • (Gezamenlijke) Evenementen te organiseren
  • Voor elkaar te bidden en elkaar te eren, dienen, inspireren en bemoedigen
  • Andere kerken en denominaties te benaderen om deel te nemen
  • Deelnemende kerken en denominaties te informeren over events

De evenementen die All-in NH organiseert zijn laagdrempelig van aard en zodoende ook toegankelijk voor niet-christelijke jeugd. Iedereen is welkom. We organiseren jaarlijks een tiener-jeugdevenement, 18+ evenement en een jeugdweekend! Neem gerust een kijkje op de website.

Scroll naar boven